Heii Heii bloggen §

Heii (:

Idag var en rätt vanlig dag..
Vi hade skola & vi fick ett papper om imon..
Imon ska vi nånstans, vi ska ta med oss matsäck &
Såå ska vi börja 08:20 :P
Rozerin kommer att komma till mig runt kvart / Tio över.
Men nu så lyssnar jag på baby - Jb,
Och såå ska jag berätta lite om vad jag kmr göra dom senaste dagarna,
Om 8 dagar så är det skolavslutning!!!
Läängtaar!! Men kmr också att sakna att gå upp på morgonen klockan 7

* HOST HOST * - Nää skojar bara! Skiit kuul att snart fåå sluta & nästa år börja i 6:an!!


Men herrå!


Kommentarer
Postat av: Rozerin

Vem kmr nte sakna att vakna upp kl 07.00 på morronen ;D <3

2010-06-09 @ 15:02:23
Postat av: Adamthelol

tja minns du mig adamthelol från habbo då vi spelade det. adda gärna mig på msn eller skype



skype: adam.renvaktar

msn: [email protected]

2010-06-15 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0