Aulan idag :)

Hej..
Idag ska jag till aulan!
där ska några ( Killar ) från vår klass dansa..
Skit dans säkert..
Men så ska också Viktoria 
( Tanias Bästis )
Och några andra tjejer dansa också.
Deras grupp heter: All Stars
Dans Läraren Heter: Katja.
Det är idag 16:00 i FittjaSkolan Botkyrka norra.
Det ska bli så roligt att se dom skämma ut sig!
( Killarna altsså )
Jag var också med där fast slutade..
För mkt
( Samma dans )
Hoppas rozerin
 (Min bästis )
Också kommer <3
Love U :)
Hon har lite 
'' Feber ''
Tror jag..
Men jag hoppas hon kommer!
Jag hoppas också att du kommer nevena!!

Pöööws <3


Kommentarer
Postat av: Tugce

Bra blogg elina :)

2010-03-31 @ 20:47:48
URL: http://ttuugces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0