Dagen i badet !

Hej!
Tyvär så kunde jag inte blogga dom senaste timmarna :'(
För att när jag kom från skolan satt jag & packade mina badkläder!
& så har vi klassfixare i vår skola varje vecka drar vi 2 lotter och dom 2 som blir
Får städa klassrummet dom sista minuterna när alla gått..
Och gissa!

- Det blev jag :'( !

Altsså det var första dagen idag som vi började med det!
Och det blev jag, altsså vilken otur :(

Klockan 15:07 ( Eller nått ) gick jag till badet med min syster & hennes bästis!
Tania ( Syrran ) & Viktoria ( Bästisen )
Det var roligt där i badet altsså vi hoppade dykte & lekte en massa!
Men sen började Linora ( Daniellas Bästis ) & Daniella bråka..
- Som vanligt..
Jag orkade inte med det så jag gick till Tania & Viktoria & Lekte!
Efter typ 20 min kom Daniella & sa att hon & Linora inte var bästisar för att:
Gúlizar & Linora lekte & Linora svek Daniella.. så Daniella blev arg..
Men sen kom dom till slut ifred mellan varandra -
Snipp Snapp Snut nu var denna saga slut!

HMH! - Det är några fel i detta inlägg.. - vill ni veta vad??
- Läs mer förstås!

För det första Packade jag inte efter skolan jag spelade data men glömde blogga..
Och för det andra var det inte 50:07 det var nått med 15 men vet inte vad..
& För det tredje blev daniella & Linora inte sams :'( dom har inte förlåtit varandra!

Läs mer om Linoras Svek hos : www.DaniellaEvelina.blogg.se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0