Hur var dagen i fältbussen?? - Bra tack??!

Hej..

Det var den ' VÄRSTA ' dagen i mitt liv.. ( Nää Skojja (: )
Okej.. ska jag berätta mer??
- Visst..

SAGAN OM DET TRÅKIGASTE STÄLLET!

Hmh.. Det var en gång... öhhm vänta ta om det?? - okej.

Jag vaknade upp klockan 07:45.
Fast klockan slagit från 07:00....
Okej sen trodde jag vi började 08:00.. ni fattar dampen va??
Sen tog jag på mig mina kläder på typ 5 sek.. ' REKORD! '
Sen tog jag pengar & stack till affären.. - Mamma följde mää! på typ 10 min var jag i skolan...
typ 3 min innan jag ska till skolan ( På väg )
Så rang mamma till min fröken.. och sa: Elina undrar när ni börjar??
- Vi börjar 07:40..
- Okej.
Jag frågar - Mamma vilken tid sa hon??
- 07:40..
Ärligt???! Stressade jag mig för ingenting??!
- Mm..
- uff...
Okej Hej då Mamma.
- Hej då.
Sen gick jag till skolan 2 st var redan där, Leila & Bella.
Vi pratade lite med varandra.. sen kom alla andra.
Efter typ 10 min skulle vi till bussen, & åka ivåg!
Men då plötsligt presenterade  ( Gunlis ) - Min lärare, En tjej vid namn Lisa & hennes dotter..
( Glömt Namnet )
Sen vi bah - Okeej??
Sen sa Gunlis
- Hon är från Los angeles
- då sa alla - Öhhm.. okej.
- Hiii sa alla
- Hii sa hon.
Sen åkte vi till en skog. ( Glömt vart vi va o: ? ) - '' Mitt Dåliga Minne ''
Vi letade efter djurspår och hon bara pratade på.
( Läraren som Jobbar i Fältbussen )
Sen gick vi till bussen igen.. och åkte ivåg i typ 30 min innan vi kom fram till Lida.
där fickade vi ute i naturen...
Jag tog med mig 2 Mackor 1 Päron Dricka & en bulle ( Som jag hade köpt innan! )
Sen gick vi till bussen igen..
& då tog vi fram redskap och började gå till träden. och skaka på granarna så det
Rammalde i massa kryp i burken.
Sen kollade vi på dom med ett förstoringsglas!
Och som ni vet var mina skor genomblöta - som mina strumpor.
Sen åkte vi hem det tog typ 40 min, sen sa vi hej då! och begav oss hemåt.

Sagan är baserad på en riktig saga som hände idag av Elina (:


Skriv vad ni tyckte om den här sagan. 


      TACK !!


Kommentarer
Postat av: R <33

By mee :P



Bilden ;D

2010-03-26 @ 14:20:52
Postat av: Elina

Mmm :) du gör skiiit fina bilder <3

2010-04-03 @ 12:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0