Invigning i SecondHand

Hej!
Idag vaknade jag typ 09:15..
För att jag skulle till den nya butiken SecondHand..
Det ligger i Masmo bredvid MaX affären (:
Det är typ '' Begangdnade Saker '' där. 
Jag gick dit bara för att kolla på, Man fick saft & Bullar
Mums.. (:
Fast det var lite fina saker där,

Vi köpte bara 1 Liten Elstyrdbil som man styr själv
Till min lillebror.. :P
Han blev jätte glad och nu kallar han den:

Min Bil ! Eller : Nono Bil.

Vill ni veta mer om SecondHand gå in på:

www.Secondhand.blogg.se

Nono är min lillebrors andranamn & vi kallar honom
så som ett smeknamn.
Själv heter jag Nini i andranamn.
Ni fattar: Nini & Nono :D
Det var för vi liknar varandra <3

- Samma ögonfärg ( Gröna !! )

- Samma Hårfärg ( Brunt <3 )

- Och för när jag var liten var jag en kopia av honom :D !!

Tack för er alla som sa att jag var söt när jag var liten betyder mkt :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0