Månkulturelt Centrum - Verkstad

Hej!!

Jag ska dra till verkstad om typ 18 min!
Vill ni veta vad jag gör där..?
- Inte :(?
Men jag berättar iaf!!!

MÅNKULTURELT VERKSTAD!

I månkultureltverkstad så tittar man på utställningar.
Fast det fanns också ett verkstad där
( Samt ett Caffeteria )
I verkstad kan man Pyssla & Klippa & Skoja (:
Senast vi var där Gipsade jag min hand (: ''
 Skulle göra ansiktet men hann ej :( ''
Men en gång tog vi massor med foton där vi gick typ ett steg i taget
och gjorde roliga bilder¨som blev till en film!
jätte rolig film! vi var inte så stilla så ni förstår nog att
dom blev suddiga... men nu ska jag dit igen och se vad vi hittar på! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0