Basket + Sl kort <'3

Heluu' ♥

Snart så ska jag dra teh basket i hallunda, (:
Jag, Lell & Roz ska åka tåg dit,
:'P tuur att jag har Sl koort :P
Meen efter det ska jag hem & kolla på tv ( som vanliigt! )
Sen ska jag äta O.f.c (:
Och + imon ska vi till Tom Tits!
Ska ha på mig skjort med ett vitt/svart linne! :P
Jag & Lell = Twiins!
Meen nu är klokcan 16 & 30 nått. Såå,
Hoppas Tugce ( 
www.tuuugces.blogg.se )
Tar med sig sin andra basketboll så jag kan spela :'>
Min har fått punktering efter typ 4-5 dagar :'<
Men nu måste jag ringa mamma & säga att hon ska skynda sig!
Meenmeen see ya! <'3 / Dedii <'3

Kommentarer
Postat av: Rozerin

Norsborg annars ;P <3

2010-05-26 @ 15:43:43
Postat av: Anonym

Varrå norsborg annars?' -.-'?

2010-05-27 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0