God Morgon & So Long school?

Hejhej! ♥

Idag vaknade jag 08:50 :'<
Såå.. Ni förstår!
Jag skulle komma försent till skolan :'<
Såå.. jag gick nt.
Jag sms:a Gunlis & sa om jag skulle gå till Hemkunskapen,
Fast hon svara nt och klockan blev nio såå..
Jag skulle komma försent så gick nt :'<
Ville ha hemkunskap med henne )':
Men nu är jag hemma & klockan ett ska jag till Hemspråk.
För jag har nt gått dit på tyyp, 5 veckor :'<
Så har missat 5 gånger! :'S
Altsså, jag skolkar nt, Jag glömmer bara jue >':
Men.. Just nu så så lyssnar jag på Justin Bieber - Baby,
( För att Tania satt på den xP )
Och så bloggar jag som ni ser (:
Men altsså kan nt sluta titta på Khadidje klipp så ni får ett!
Kolla in det Plzz!
Skiit roliiiiiig xD

 

Khadidje vill gifta bort Kenza? ( www.kenzas.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0