News'?

Heej bloggen :P,
Idag gick jag ut med Leiila, Rozerin & Tugce.
Vi solade lite på basketplanen, :']
Har blivit Liiite brun Liiite brun / U know what i mean ^ !
Men just nu så lyssnar jag på Miley Cyrus - Cant be tamed' (':
Den är såå bra! / Unlike'd her! I Think?' ♥
Just nu så kollar jag också på lite Khadidje klipp!
Altsså hur rolig kan man vara?!
Jag rekommenderar denna blogg till er!!: www.Anagina.blogg.se /
OmG! Ni döör av garv när ni ser videorna om:
Khadidje, Suleyman, Fathuma, Svennemorsan, Fjortisen Feliiiiciiia x'D
Snälla kolla in hennes blogg!
Massor av Pussar!
Men nu ska jag ska berätta lite saker om:
NEWS / NYHETER!

Heluu' & welcome to The elina show ^ x')

Nyhet 1: Jag har fått en ny '' Dedii '' El - Gitarr ♥
Nyhet 2: Ska åka till Kanada nästa år ^ (':
Nyhet 3: Öhhm..?
Nyhet 4: Jag skriver mer när jag kommer på nått ('x

Men nu får ni nöja er med detta ^ ♥
Love U - Leiila & Rozeriin'♥

 Miley Cyrus - Cant be Tamed' ♥

Kommentarer
Postat av: Rozz <333

ja heter Fliiiiiiiiiiiiicia, Fliiiiiiiiiiiicia! XD, Bääääästa låten BTW :D <333

2010-05-17 @ 21:46:23
Postat av: Eliina

Haha Fliiiiiiiiiiciia x)



A låten äger jue :>

2010-05-18 @ 10:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0