Sär'

Hej,

Nyss för typ 10 min sen ringde jag mamma & hon sa,
Jag kan nt komma förlåt fråga leila elr nån om dom har extra
Sl - Kort, Asså lool, nu jag missar basket bara för henne,
Sen jag ringer Tugce, hon svarar nt, tänkte fråga om jag fick åka
Med henne & hennes pappas bil, men nej, Sen ringde jag
Lell men hon svara nt heller -.-'
Sen jag rang rooz, & hon bah om du undrar jag är i norsborg,
Jag bah: Men öö inget inget hej då.
Asså jävla otursdag säärdag :'<
Iaf om Crish frågar vf jag nt kommer me flit jag ska visa honom detta inlägg -.-'
Menmen ärligt ska säga att min mamma hade mitt SL kort &
Hon var nt hemma så jag skulle komma typ en kvart försent eller bara nt komma,
Och jag kom nt, Och gissa, Min Släkting var här hemma hos oss,
Och kan hadde ett SL Kort asså LOOOL! f*n vilken j*vla otur!
Jag borde ha frågat från början men nu är klockan 5 i!
Asså :'<, Men och, jag kunde nt komma så chauu,'

Iaf ska logga nu orkar nt med jävla skit datan nu,

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0