Soviis + dagens storyy'' <'3

Heluu' !!

Ska sova nu så orkar nt berätta allt men berättar det
 '' vanliga x) ''

Idag hade vi som '' vanligt '' vanliga lektioner :blush:
, Sen så hade vi basket kl 5,
Men innan jag drog dit gick jag till utvecklingssamtal - Möte'' <'3
Vi snackade lite & lillebrorsan bara tog bollen från lellish x')
Men på onsdag ska vi teh Tom Tits &
Jag, Lell & Tugce ska ha på oss skjorts!
Hoppas dom har ska iaf ta med mig extra byxa & pengar
Men roz ska ha Capri & bella har jag glömt :P
Men asså Malalay i dont care om du är kaxig & sånt
Men om du ******* nån av mina kompisar så överdriver du län'!
Du är fhaan knäpp på något vis, jag är fhaan chokad!
Din fhaan Sha säär, :thumbdown:
Men ajdé, ska sova nu vi sees :tired: - Dedii <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0