Talang Tävling! ' ♥

Heluu'

( Igår ) så gick jag till skärholmen & köpte några snygga badkläder,
( Döskalle badkläder ) - Som roz är aviis på, / Dedii ♥
Daniella & Tania köpte / Tania: Glittrande Leggings x), Skit söt klänning,
Hannah Montana Keps, Hannah Montana Bälte O.f.c.
Daniella: Hannah Montana Klänning, Hannah Montana Keps,
Hannah Montana Bälte, Glittrande Leggings x)
Ni förstår jag köpte bara badkläder, Hitta inget fint :'<
Sen gick vi till Heron City & åt Mcflurry Dedii

( Idag ) så gick jag till kyrkan i hallunda.

( Assyrisk / Syrianisk ) Kyrka.
Förra gången jag var där planterade vi växter & grönsaker,
Men idag så grillade vi & spelade pingis turneringar :'P
Men nästa gång jag går dit så kmr vi att göra en Talang Tävling' !

Jag, Daniella, Linora & Tania ska hitta på en dans till:
Miley Cyrus - Can't be tamed, O.F.C !! xD
Men det kmr bli spännande län, Talang tävlingen är om 2 veckor!
Altsså man kan Sjunga, Dansa, Trolla xD va man vill :'>
Men vi kmr dansa!
Tror man vinner nått men venne vad.

Herrå! Love Yaa ♥

Kommentarer
Postat av: Rozz <33

e nte avis ;D <33

2010-05-21 @ 20:59:37
Postat av: Anonym

Dedii <'3 vet att inombords så äru det ♥

2010-05-21 @ 21:06:06
Postat av: Tugce

Fin blogg ell (: §

2010-05-22 @ 22:42:27
URL: http://tuuugces.blogg.se/
Postat av: Rozz <33

Kanske, Kanske inte x) <3

2010-05-23 @ 11:07:21
Postat av: Eliina

Tack tugce <'3



Kanske, kanske nt så äru avis,



I'll never know!

2010-05-24 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0