Tom Tits

Heluu' ♥

Idag så vakna jag 7 & åt frukost,
Typ halv 8 såå drog jag & pappa till Coop & köpte Fanta Exotiic ♥
Och toast bröd ('x
Mmm.. sen drog vi runt 9 till Tom tits i södertälje,
Vi var där & gjorde olika experiment ('x
Jag & Roz drog ner till tunnlarna x'D
Haha '' B*****a var också där ;P
Men vi hade kul iaf,
Sen gick vi runt i tom tits huset,
Sen gick jag & roz ner till plan 1 & tog mattor,
Och åkte på rutshekanan ( Stavning? )
Haha Upp & ner2x ('x
Hade iaf roligt!
Jag böt om till skjorts lite senare & köpte en twister :love:
Meen.. Sen var jag & roz tsm hela tiden,

Menmen nu så chattar jag lite med Tugciish & äter lite godis,
Och dricker lite sprite <'3

Fhaan va jobbigt det var på väg hem :'<
Hela bussen var full & jag fick stå typ i en halv timme!
+ så var en jobbig klass med oss som bara skrek & skrek lään'

Men vi ses, Dedii ska logga ut nu <'3

Kommentarer
Postat av: Tugce

haha vem är B*****a ? :O

2010-05-26 @ 22:02:46
URL: http://tuuugces.blogg.se/
Postat av: Eliina

'' Bögarna '' xD

2010-05-27 @ 14:31:15
URL: http://loveeliina.blogg.se/
Postat av: Rozerin

Sklart de "Bögarna" xD

2010-05-27 @ 14:50:22
Postat av: Eliina

O.f.c!

2010-05-27 @ 14:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0